Eksempel på helingsproces


 Eksempel på en helingsproces 










T: Hvad er problemet?


K: Jeg føler en uro omkring mit nye arbejde. Er stresset over, om jeg kan klare det. 


T: Ja, eller også er du bange for, at du ikke kan leve op til de forventninger, du har til dig selv?


K: Ja, det er jeg. Det er rigtigt. 


T: Hvad forventer du af dig selv?


K: At jeg har styr på det hele og ikke laver nogen fejl. 


K: Du føler angst for at føle følelsen af at begå fejl?


K: Ja. 


T: Kan jeg få dig til at sige: “Jeg føler angst for at føle følelsen af at begå fejl”


T: Nogen ændring? 


K: Ja, det slipper i maven. 



Ps: Der var også to andre oplagte muligheder, jeg kunne have valgt:


1: Jeg føler angst for at føle følelsen af at have styr på det hele. . . 


2: Jeg føler angst for at føle følelsen af uro. 



  • Torben Staal, Personlig Integrering ved Indre Lytning




Kommentarer

Mest læste